czwartek, 13 lutego 2014

Kosmetyki Ziaja Nuno

Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione kosmetyki firmy Ziaja. 



Ziaja - Nuno - Żel myjący antybakteryjny



nuno-technologia przeciw pryszczom
żel myjący antybakteryjny
cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków

Menu nuno:
- Ac.Net – inhibitor 5 a-reduktazy
- Ekstrakt z szałwii lekarskiej
- D-panthenol

Nuno przeciw pryszczom:
-Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
-Usuwa nadmiar substancji tłuszczowych.
-Nie narusza warstwy ochronnej naskórka.
-Nie wysusza skóry.

Efekt nuno:
pory dokładnie oczyszczone, skóra gładka i nie wysuszona

Sposób użycia
Używać do mycia niewielką ilość żelu. Stosować razem z innymi preparatami z serii nuno.

Opakowanie
200 ml


Ziaja - Nuno - MASKA z zieloną glinką cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków



Nuno
maska z zieloną glinką

nuno-technologia przeciw pryszczom
maska z zieloną glinką
cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków

Menu nuno:
- Glinka zielona
- Ekstrakty z oczaru, białej herbaty, szałwii
- D-panthenol

Nuno przeciw pryszczom:
- Absorbuje nadmiar sebum, wykazuje skuteczne działanie ściągające oraz wyraźnie zmniejsza rozszerzone pory.
- Łagodzi zmiany trądzikowe i normalizuje pracę gruczołów łojowych.
- Intensywnie nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia.
- Nie zatyka porów. 

Efekt nuno:
redukcja sebum, redukcja „świecenia się” skóry – efekt mat

Sposób użycia
1-2 razy w tygodniu nanieść grubą warstwę maseczki na skórę twarzy. Pozostawić na około 10 - 15 minut. Stosować z innymi preparatami serii nuno.

Opakowanie
60 ml


Są to naprawdę świetne produkty. Zawsze miałam problem z niemiłymi gośćmi na mojej brodzie, a odkąd używam żelu i maseczki Nuno nie miałam jeszcze ani jednego nieproszonego gościa. A myślałam, że trochę mi ich wyskoczy jak zacznę łykać drożdże piwowarskie w tabletkach.


Ogólnie zachęcam do stosowania szczególnie żelu, bo naprawdę pomaga. Zero wyprysków, pory widocznie się zmniejszyły. Po maseczce z zielonej glinki jest mięciutka buzia. Uwielbiam kosmetyki firmy ZIAJA, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.
Dobre produkty po niskiej cenie.


1 komentarz:

  1. Kosmetyki Zaja także uwielbiam. Są świetne i w przystępnych cenach.

    OdpowiedzUsuń