niedziela, 11 sierpnia 2013

Recenzja odżywki

Dzisiaj przygotowałam dla Was krótką recenzję odżywki do włosów w sprayu.





Jest to odżywka bez spłukiwania kupiona w aptece Boots za grosze. 
Producent pisze, że można ją nakładać zarówno na suche jak i mokre włosy.

Uwielbiam zapach kokosowy i waniliowy więc po prostu nie mogłam się jej oprzeć.

Co do zapachu, nie zawiodłam się - jest boski. Nawet kilka godzin później mój kolega czuł jej zapach na moich włosach :-) Co najśmieszniejsze, na drugi dzień kiedy zapomniałam spsikać nią włosów zapytał czemu dzisiaj jej nie użyłam. 

Odżywka na moich włoskach bardzo dobrze się sprawuje. 
Włosy są po niej gładkie, świetnie się rozczesują i są mięciutkie.

Jeśli macie możliwość, zachęcam do wypróbowania.

POLECAM


5 komentarzy:

  1. Tez ja mialam i nawet mi spasowala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ma tylko dodatki zapachowe czy jest z zawartością olejów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ma skład?
    Wygląda ciekawie, chociaż pierwszy raz ją widzę na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku. Jak ją gdzieś zobaczę i stwierdzę, że nie ma oleju kokosowego w skłądzie to może zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)

    Zauważyłam, że zamiast mnie obserwować, masz mnie w kręgach :)
    Na blogu już jest ikonka do obserwowania, także jakbyś mogła dodać, byłoby mi bardzo miło :*

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń