wtorek, 27 sierpnia 2013

Recenzja NIVEA

Z racji tego, że znalazłam nową pracę i zaniedbałam mojego bloga, przygotowałam dla Was malutką recenzję.

Produkt, który ostatnio używałam to Nivea, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu. 










Dziewczyny pisały, że płyn jest mało wydajny, a mi służy już pół roku, a używam go codziennie.

Bardzo go polubiłam, świetnie nawilża okolice oczu, nie szczypie, cera jest w świetnym stanie.

Kupiłam go, bo zaciekawił mnie sposób mieszania ze sobą tych dwóch płynów. Bardzo się polubiliśmy i myślę, że zostanie ze mną na dłużej :-)




Polecam

3 komentarze:

  1. O rety, mnie strasznie szczypał, nic nie zmywał i w dodatku warstwy wcale się nie mieszały! Może jakaś wybrakowana partia, czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczypał tylko za pierwszym razem, ale to dlatego, że za dużo go wylałam

      Usuń
  2. Właśnie zastanawiałam się czy warto go kupić, a tu widzę u Ciebie, że się sprawdził i jest dobry! :)

    PS. Biorę udział w konkursie. I potrzebuję głosy. Liczę na Twoją pomoc! Dla Ciebie to minutka, a dla mnie wielka radość :) Szczegóły u mnie na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń