środa, 3 lipca 2013

Recenzja

Dzisiaj mam dla Was krótką recenzję dotyczącą 

 L'biotica Biovax Silk - jedwab w płynie.





Próbkę jedwabiu dostałam zamawiając maskę do włosów i już po pierwszym użyciu stał się on moim ulubieńcem.
Jestem zachwycona, włosy po nim są mięciutkie, gładkie i błyszczące. Ponadto bardzo podoba mi się jego zapach. Jest wydajny, bo niewielka kropelka starcza na dużą część włosów.
Na pewno sięgnę po niego jeszcze raz, gdy tylko się skończy.
Jestem wdzięczna sprzedawcy za wysłanie mi próbki, bo dzięki temu odkryłam kosmetyków doskonały dla moich szorstkich i zniszczonych włosów. Bez parabenów, SLS, SLES i glikolu propylenowego.

Polecam tym, którzy jeszcze nie próbowali.

5 komentarzy:

  1. Ja lubię serum z Mariona. Biovax brzmi ciekawie. A jest w nim alkohol denat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W składzie nie ma napisane, ale w rzeczywistości nie wiadomo. Serum brzmi ciekawie. Z Mariona używam sprayu do prostowania, ale chętnie wypróbuję serum.
      Moje włosy są bardzo podatne na wszystkie kosmetyki.

      Usuń
  2. Dzięki;) Ja również zaczynam obserwować i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możesz to dodaj również link do zdjecia żeby przekierowywało do mojego profilu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://innlovee.blogspot.com/
    zapraszam na moje 1 blogowe rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń