niedziela, 9 marca 2014

Maseczka z gorczycy

Dzisiaj sporo naczytałam się o maseczce ze zmielonej gorczycy i postanowiłam spróbować, bo efekty są oszałamiające.






Na czym polega działanie tej maseczki:
Otóż proszek gorczycy ogrzewa skórę głowy, co powoduje pęd krwi i mieszków włosowych


Co będzie nam potrzebne do przygotowania maseczki:
1 łyżka zmielonej gorczycy
2 łyżki wody (przegotowanej, ale nie wrzątku)
2 łyżeczki olejku (ja użyję oliwy z oliwek)
1 żółtko
1 lub 2 łyżeczki cukru (cukier ma złagodzić szczypanie)
Można dodać miód i maske


Jak ją wykonać:
Włosy zwilżamy i osuszamy ręcznikiem. Maseczkę nakładamy tylko na skalp. Po czym wykonujemy masaż.
Nakładamy czepek, na to ciepły ręcznik i trzymamy godzinę - dwie.

Jak często stosować maseczkę:
Stosujemy ją raz na tydzień przez miesiąc, maksymalnie 2 miesiące.

Jak widzicie nie ma z tym dużo roboty, a efekty daje niesamowite. Czytałam, że u dziewczyn powodował wzrost o 4cm. Właśnie zamówiłam gorczycę, zobaczymy czy się u mnie sprawdzi.


Kto zaczyna ze mną?












2 komentarze:

  1. dużo dziewczyn,które nie używały to narzekają jak zawsze :) ja spróbowałam mimo wszystko ,ponieważ mam gęste włosy to stwierdziłam,że najwyżej troche włosów mi wypadnie więcej :P ale nie, efekt niesamowity miesiąc używania i 5 cm przyrost naprawdę,lecz włosy mi stały w miejscu od kilku lat,jestem wniebowzięta :P
    pierwszy raz mi ruszyły od tylu lat . Będę do niej wracać co kilka miesięcy,włosy po niej super miękkie i lśniące także nie wypadły mi,łysa nie jestem. pozdrawiam te panie które nie wypróbowały a piszą ciągle ,jakie to chcą mieć długie włosy ,a ta maska to tragedia dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem! Podaj wg jakiego przepisu Ty robisz

      Usuń