wtorek, 3 grudnia 2013

Kosmetyki Lirene do Cery Naczynkowej



Lirene - Cera Naczynkowa 20+ - Płyn MICELARNY 3w1 z żurawiną skóra naczynkowa


Podstawą działania płynu jest połączenie żurawiny, znanej z korzystnego wpływu na naczynia krwionośne oraz oczyszczającego działania cząsteczek micelarnych. Zawarty w formule wyciąg z kukurydzy intensywnie nawilża oraz przeciwdziała utracie wilgoci. Płyn nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Nie zawiera alkoholu. Doskonale zastępuje tonik. 

DZIAŁANIE UKIERUNKOWANE NA REDUKCJĘ 7 PRZYCZYN I OBJAWÓW CERY NACZYNKOWEJ:
• Redukcja zaczerwienienia
• Zmniejszenie widoczności rozszerzonych naczynek
• Wzmocnienie osłabionych ścian naczyń krwionośnych
• Ukojenie podrażnień
• Zmniejszenie rumienia
• Poprawa kolorytu cery
• Ochrona przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi









Ja osobiście uwielbiam ten tonik. Jak widać zużyłam go narazie bardzo mało, ale już wiem, że się polubimy.
Ma cudowny zapach, skóra po nim jest bardzo odświeżona. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia na skórze. Co najważniejsze nie szczypie w oczy. Jest bardzo delikatny.
Na początku po użyciu moje policzki były jeszcze bardziej czerwone, ale po kilku razach zauważyłam, że jednak stają się jaśniejsze. Licząc na większe efekty dokupiłam krem z tej samej serii.

Lirene - Cera Naczynkowa 20+ - Liftingujący krem na DZIEŃ PRZECIWZMARSZCZKOWY z żurawiną



Wyraźna poprawa jędrności, widoczne wygładzenie skóry oraz zmniejszenie zmian rumieniowych to efekt działania zaawansowanej formuły kremu opartej na innowacyjnym połączeniu protein z migdałów, diosminy i żurawiny. Działanie kremu wzmacnia ekstrakt z arniki górskiej, który uszczelnia rozszerzone naczynka. Wyciąg z kukurydzy utrzymuje właściwy poziom nawilżenia skóry, długotrwale regulując jej gospodarkę wodną. 

Efekty stosowania: 
• Zwiększenie napięcia i jędrności
• Wygładzenie skóry ze spłyceniem zmarszczek
• Zmniejszenie widoczności rozszerzonych naczynek
• Redukcja zaczerwienień i rumienia
• Regeneracja skóry
• Krem zmniejsza widoczność rozszerzonych naczynek, przywraca skórze właściwe napięcie, jędrność oraz promienny wygląd.










Krem bardzo dobrze nawilża moją cerę. Na pewno wyrównał koloryt, moje policzki już nawet na mrozie nie są tak czerwone jak kiedyś. Nie zauważyłam narazie czy chociaż troszkę zlikwidował mi zmarszczki, ale za krótko go używam żebym mogła stwierdzić efekty. Krem nie zostawia na twarzy nieprzyjemnego filtru, co bardzo mnie cieszy, bo tego naprawdę niecierpię.


Z czystym sumieniem mogę polecić to wszystkim posiadaczkom cery naczynkowej,
Chętnie sama wypróbuję czegoś innego. Znacie coś co przyniesie lepsze efekty?


1 komentarz:

  1. Wizyta u dermatologa jest jak najbardziej wskazana. Postawcie na sprawdzone kosmetyki. Tu sklep internetowy https://koreabu.pl super się sprawdzi w wielu przypadkach

    OdpowiedzUsuń