wtorek, 11 czerwca 2013

Darmowe próbki :)

Chciałabym pokazać Wam co dostałam przez ostatnie 2 tygodnie zupełnie za darmo.




Pierwszego dostałam takiego Misia od firmy BEBILON



A możecie zamówić go tutaj -> Klik!


Kolejne doszły do mnie moje ukochane próbki kosmetyków firmy ZIAJA. 
Było ich mnóstwo, oczywiście do mojego rodzaju cery.


Ponadto dostałam od nich dużo porad niezbędnych do pielęgnacji mojej cery.
Próbki możecie zamówić tu -> Klik!


Następne były kosmetyki do higieny intymnej firmy DEUMAVAN.
Muszę przyznać, że nie znam tej firmy, ale wypróbować zawsze można.




A link do nich podaję tu -> Klik!


Polecam!


Zapomniałam napisać, że dostałam również próbkę płynu do naczyń FAIRY dla mojej mamy. 


 I żel do golenia GILETTE dla mojego taty.


Możecie jeszcze je zamówić na tej stronie -> Klik!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz