środa, 22 maja 2013

Katowanie włosków

Ostatnio coś mi odbiło i zachciało mi się mieć idealnie białych włosów.
No cóż, kupiłam rozjaśniacz fryzjerski, ale zapomniałam rozcieńczyć moją 12% wodę, więc już możecie się domyślać jak to podziałało na moje włosy. Na to położyłam farbę :




ale niestety nie miałam wymarzonego efektu.
Wyszło mi nieźle, ale jakoś nie czułam się dobrze w takim kolorze.

Tutaj możecie zobaczyć efekty.







Niestety teraz pozostało mi ratować moje włoski :(

Może Wy macie pomysł jaki kolorek mi pasuje?



1 komentarz:

  1. Najlepszym rozwiązaniem by było pójście do fryzjera.Miałam podobny przypadek kupiłam sobie rozjaśniacz i chciałam rozjaśnić włosy a później nałożyć jakiś ładny blond.Efekt wyszedł komiczny włosy białe, koleżanka mi proponowała zrobić płukankę wyszły siwe ryczałam chyba z tydzien, ale później jechałam po farbę do najbliższego sklepu, kupiłam ciemny brąz a moje włosy były poniszczone.Blondy zawsze nei wychodzą a zwłaszcza tak jak my chcemy na opakowaniu farby może być ładny blondzik ale, na naszych włosach też czasami wyjdzie inny odcień.Najlepiej jak bedziesz chciała idź do salonu zapłacisz ale, bedziesz miała kolor.Nie wyglądasz źle ! :)

    OdpowiedzUsuń